hadiraj raj..

hej hopp.. japp nu har jag opererat min käke... äntligen... men inget jag vill göra om.. haha... men jävla härligt att äntligen har fått gjort det..:P dom sprätta upp och sen rätta dom till, häftade fast brosket i käken och slipade till en vall på 4 mm som min käke skapat själv... men nu ska det väll bli bra hoppas jag...:) ska ta bort stygnen på tor..:)

 helgen var lugn och jag var nykter.. andra helgen i rad.. duktig..:) men helgen som kommer blire nog party... fara i väg från tråkiga söderhamn men ett gäng vänner:) kul kommer det bli... som vanligt med dessa stöllar:)  nu ska jag fortsätta med mitt plock här i verkstan.... fick hem en s2 som björn slängt ut allt i så det är bara en tom kaross nu... som vi ska bygga på..:) ska hämta en drivlina från en uquattro sen så det blir fränt:):) tjoho... hare gött:)

tack häj..//Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0