midsommar helgen..

japp vi for till hede på midsommar.. man drog ju nit lotten och fick köra dit medans dom andra satt och pimplade öl.. stannade till i sveg för att kolla när dom körde skoter på vattnet..:) men han inte se så mycket för vi kom lite sent... men träffade på uffe och anna och drog och käkade..:)  sen drog vi vidare till hede..:) själv var man ju lagomt slut så man somnade en sväng där i bussen medans dom andra stöällarna fixade med markis bord och stolar..:)  vart inte så jävla sent på midsommarafton men var mycket trevligt ändå.. lördagen vart det att vakna och ta en öl sen leta upp en pizzeria och käka lite mat..:)  mycket trevlig kväll.. träffade många trevliga ansikten.. mycket prat och bra musik...:) gick dock ingenstans men vi hade det så jädrans mysigt vid bussen så man överlevde..:)
hoppas ni andra har haft en kanon helg som jag haft..:)
nu står jag på jobbet och tror att jag ska somna på stående fot men jag kämpar för att hålla  mig vaken..:)
ska kolla om jag kna kasta in nån bild här nått tag.. har ju inget internet hemma så kan bara gå in på internet här på jobbet..:) hahah..:)
ja ja ni får ha det så gött..:) tack hej // Strand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0