men nu tror jag väll...:P

nu får det bli skärpning.. allvarligt.. sämst på att uppdatera. men vafan.. jaja..:P
står på jobbet i min ensamhet...:) hahah..:) var till gtb fram och tillbaka igår.. hämtade en bil åt mk..:) gick och la med kl 1 på tis natt och gick upp 2  för vi skulle åka halv 3:) så vart inte mycket sömn, och gick inte att sova på vägen ner men men.. det gick ju bra ändå... var lite vinnögd i början när vi åkte från gtb men efter nån redbull så vart det snabbt ändring på det:)
hoppas på en tok rolig resa till hede i kväll eller i morgon.. och komma hem på sön..:) hoppas hoppas hoppas.. hade varit otroligt kul:)
ja nä men man kanske ska berätta om vad man gör om dagarna som är så viktigt efterssom jag är sämst på att uppdatera här... jag jobbar också jobbar jag åå hmm... jobbar..:) hahah..:) typ mitt liv just nu.. men det är väll så det ska vara.. tjäna lite malvas..:D
nä nu skiter jag i det här och försöker göra nån nytta ist:) tack hej!
// Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0