häj...

ja det där "nyårslöftet" gick ju inge bra.. män män sånt ät livet:) just nu sitter jag i soffan och kollar på tv.. även att min mor är här den här helgen.. det är ovanligt... madelene sitter nere hos grannen och pratar och adrian ligger inne i sovrummet och kollar på nån serie på datan.. rätt lugn fredagkväll känner jag.. men i morgon ska jag vara ute på flyget senast halv 9..:)  sälja hamburgare på skotercrossen.:) ska bli skit kul.. ska stå med sivan och helene..:) det gillas..:)

veckan tycker jag har varit bra.. har jobbat hela dagarna.. har varit hyfsat med jobb men gör ingenting i fall det kommer in mer jobb.. så man får svättas lite:)hee hee... nä nu årkar jag inte skriva nå mer men ska försöka skärpa mig nu med uppdateringen.. (kan ju försöka hålla det den här gången i allafall)  :P hee hee:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0