snö:D

japp äntligen har det kommit snö till vårt lilla land:P och jag funderar starkt på å köpa mig en skoter.... men tror jag får vänta tills nästa år:( men den som vänter på nå gött vänter aldrig för länge;)

har även tagir rally och kartläsar licens:D känns bra nog roligt..:) så vi har hållit på med en 940 som vi byggt om till rallybil..:) men den ska dom två P:na köra:) den var på lack igår och i dag stripas den:) ska försöka plocka ihop motorn och få i den i dag om vi får kolvringarna:) dom ska köra voc med 940:in så det blir fränt... ( volvo orginal cup) :P så det är väll lite det jag håller på med om jag inte jobber:)

god jul på er så höres vi:)

// Strand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0