saker och ting händer..

tjenixen.. här sitter jag i verkstan och myser medans det mullar utav dess like utanför... mys... i dag är sista dagen som "praktikant" och i morgon börjar man på timme... och blir även ett nytt jobb ny arbetsplats nya möjligheter... har kanske nå mer projekt på g så.. men det säger jag int nå mer om nu föräns det blir klart så då kanske det blir tre bollar i luften vem  vet:D:D:D

nu den senaste tiden har man fått meka lite med crossar.. oerhört roligt... känns väldigt bra... ha haa.. :)
kanske urartar i ett eget projekt nån gång ?:P vem vet..:P  har int nåå internet på min data så kan int lägga upp nå vidare värst med bilder....haha men ni överlever.. det vet jag.. hahah:P:P

nu måste jag kila.. hare gött..
// Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0