häj vad det går mellan pattar å lår...

jo jag tackar ja... hämst vad duktig jag är.. eller hur var det med det där nu då.. men vafan man är ju en hårt arbetande kvinna i sina bästa år... så varför sitta här och häcka som dom mindre upptagna gör??:P haha
 

värst vad allt går bra nu för tiden.. goa vänner och allt är nästintil kanon om man säjj..:P 

har förövrigt köpt två par solbrils i dag efter som det värkar som att alla tycker jag har så snygga och gärna vill ha dom själv... haha ge fan i mina solbrills:P 

för nuvarande tidpunkt sitter jag på verkstan som man kan tro blitt min bostad men så lyder inte fallet... bor nämligen med min käre fader urban i en frän villa ute i det mindre fräna byn ellne.. men vafan vi har skit kul därute vi... haha händer massa tok mäst hela tiden då vi beffinner oss där.. haha..:P  

nä nu ska jag springa och pissa innan jag dogde... haha..

tack häj;)

// Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0