Tisdag

ja nu är det tisdag och det är kålsvart ute..:) madde är på möte och slutar 8 tror jag..:) så jag har haft en heldag helt själv.. :( men hon kommer hem snart. ;)

 det var en otroligt intresant helg måste jag säga:) på fredan så kom pappa och hamtade mig för jag skulle på möte i stan, sen köpte vi massa katt grejer efterssom pappa köpte två kattungar av maddes kusin johanna som även är våran granne:)  senare på kvällen vart vi nerbjudna på fest hos johanna:) vi hade det väldigt trevlig bara det att det hade rycktas om att det var fest hemma hos madelene och mig.. så det kom en jävla massa folk så det var typ fullt i båda lägenheterna.:) tråkigt nog var den några där som inte förstod vad man sa.. sen fick man även torka en redigt fin kräka.. otroligt trevligt.. kl vart nog kanske 4 innan alla hade stuckit och jag och madelene vart väldigt hungrig så madde gjorde fiskpinnar, ris och sås.. väldigt gott..  sedan vart det sängen:)  jag tror jag och madde vaknade upp kl 12 på lördagen och fick nått tokryck och satte på hög musik och började tok städa.. sen kom dom från johanna upp och vi kom på att vi skulle försöka käka tillsammans. så vi kollade vad vi hade i kyl och frys sen sprang vi ner till johanna och kollade vad hon hade..:) sen samlade vi ihop pengar och körde iväg till varris och köpte resterande grejerna som vi behövde för att göra en massa tacopaj..:) lagade ihop den och käkade allehopa.. otroligt trevligt. senare på kvällen kom anna och thomas och hade med sig en massa chips och grejer. så vi kollade på en film och skrattade åt annas pipnäsa:)
efter att anna och thomas dragit så gick vi ner till johanna och tog nån öl och bara jäste..:)
måste säga att jag tycker att det vart en otroligt lyckad helg och hoppas på flera sånna snart nog:)


i morgon får jag nog veta om hur det blir med plattsen på pepab.hoppas hoppas hoppas jag får plattsen:) hade varit så skönt i fall jag fick den..:) 

nu årkar jag inte skriva nå mer.. vi hörs häj.



//Strand


Kommentarer
Postat av: Anna

Min näsa piper just nu också, himla fint vill jag lova.

2010-10-28 @ 20:43:04
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0