mord!

snört mördar jag våran kattunge!!! blir så förbannad påan så jag vet inte vad jag ska göra med han!!! i morse när jag vaknade så hade han haft ner en till av våra ikea lamper så nu har vi bara en kvar.! och han hade även haft ner allt som var på och under bordet så det var papper och grejer i tammefan hela vardagsrummet. och han fattar ju inte att han inte ska leka med alla glasbitarna så jag kastade ut honom hur många gånger som hälst men han fatta inget så jag stängde in honom i badrummet. men då när jag håller på att plocka inne i vardagsrummet hör jag att det låter som fasen inne i badrummet så jag går in, och vad tror ni jag ser. jo kattfan har klättrat in i badrumsskåpet där vi har alla parfymer vi har och en massa andra grejer. och det är även glashyller som inte är så svåra att få bort. så jag får ett närvsammanbrott och försöker få ut han men det går ju väldigt bra..inte. men tillslut fick jag ut honom.. men jävlar vad less jag är på han!!!

nog om den idioten! måste ursäkta mig att jag inte har uppdaterat på en hel vecka;P haha.. hämska tanke:P haha nä jag har bara inte orkat för jag har haft nån förkylning som sakta men säkert krypt sig på mig, men i dag så känns det som att den har krypit sig bort:P jäsigt. helgen var väldigt trevlig. på fredagen har jag för mig att vi inte gjorde nå specielt men lördagen så kom freddan och dennis upp för vi tänkte ta nån grågg och bara snacka men sen vid kanske 8 halv 9 så började vi spela chicago. hade fruktansvärt kul satt och garvade som fasen. och man vart sådär lagomt lullig. jävligt skönt:) vi slutade spela kl 3 på natten och då gick madde och la sig och jag följde med grabbarna ner till johanna. men jag gick hem vid halv 4 eller nå så jag vart inte så långvarig:) haha men dagenefter så mådda jag inte nå bra alls och jag skulle till min far och svetsa. men det gick bra..:) hhaha.

och igår när jag vaknade så såg jag att det hade SNÖAT!!!  och jag vart hyper glad.. fasen vad skönt med snö.. :) nu saknas bara min pärla till skoter..:) otroligt nog så ligger lite snö kvar här i vannsätter..:) jäsigt värre..:)
nä nu ska jag försöka röra på fläsket och få nån årdnign på hungern och sedan ta disken:) men jag tänkte bjuda på nån bild:) tack tack:)



en bild från igår när jag var ute med roy:)



typ såhär vart köket när det blev klar. fast det är inte riktigt klart än för vi ska klä om sittsen på soffan och köpa stolsdynor.

jaja det får räcka:) hare gött

tack //Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0