helt kanon!

japp helt kanon är vad min dag har varit.. :)
var upp i lagom tid satte mig vid datorn och fixade lite. sedan ringde en "bekant" till mig och undrade i fall jag kunde komma ut och jobba lite.. självklart tänkte jag och åkte ut.. åkte vid 12 och kom hem kl 9:) var riktigt kul och hoppas på att jag blir ut ringd flera gånger:) tack för det:)

just nu sitter jag med hög musik i lurarna. kärleken min har gått och lagt sig för ungefär en timme sen:) snart börjar paradise hotel som jag har fått för mig att följa:P hahah:) nörd, men men..:)

pratade även med mikael på pepab i dag om plattsen där och dom ska ju öppna en till värksta men den har kommit lite åt sidan för det har blivit andra grejer i vägen så dom ska öppna den i mitten av november hoppas vi.. egentligen skulle den öppna på måndag. men så blev det inte. så han sa att jag skulle ringa i mitten av november för då viste han säkert i fall jag kundet börja.. för grejen är den att i den värkstan dom är i nu så får dom vara max 8 pers där samtidigt och dom har 11 fastanstälda där så det är för trångt för dom så dom måste öppna en till och det är då dom troligen kommer ha platts för mig där:) men det han sa att jag kommer troligen kunna börja i desember..:) kanon tänkte jag för hade det varit helt omöjligt för mig att få en platts där så hade han nog aldrig bett mig att ringa honom hela tiden, och säga att jag troligt vis kan börja i desember..:) så det tycker jag är galant!!!

nä nu börjar paradise så nu lägger jag ner det här..:) tack för mig!!

//Strand:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0