sängdags?

hallå.. nu sitter jag här igen, avslappnat, halvliggandes i soffan och bara slyssnar på skön musik.. finns inge bättre.. så fruktansvärt skönt att bara sitta och tänka på allt och inget..:) 

i helgen hade vi det härligt.. fredagen var det jobb sen på kvällen vart det fest. hämnade på nån fest i söderala. kände inte en kotte som var på festen. men man lyckades slutligen bekanta sig med en och anna.. lördagen gjorde vi inget specielt..:) söndagen var det att kliva upp tidigt sen gick vi till erik och skulle fixa på tomten. och det gjorde vi.. vi kratta och städade på tomten. :) vart väldigt bra..:) sen efter det så åkte vi och käka på kina men carina mattias och david.. och jag kan säga att det var inte igår som vi käka på kina:P gött vare:P

i måndags så jobbade jag och igår och i dag så var jag och adrian ute i huset i ellne och bara mös undertiden madde var och jobbade.. igår så kollade vi igenom hela mysteriet på greveholm och i dag kollade vi på c/o segemyhr säsong 3:).:) haha riktigt kul:) 

nä nu ska jag återgå till mitt och fundera över i fall man kanske ska fundera på att dra sig till sängs?:P 





 lovade adrian att jag skulle lägga upp en bild på honom med hanns lego hus som han byggde, eller ja jag byggde själva huset sen byggde han tornet:P otroligt snyggt måste jag säga. klå det ni:)





hejdå:) //Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0